Wednesday, September 14, 2011

Faith?

原来,我才发觉,事到如今,我根本就没有一天是放得下。都这么久了,我的回忆却还停留在那。虽然对不起你,但你最起码把这半年还回给我了,而我也是。既然你已经还回给我,那彼此没什么欠谁了。对,我真的对不起无法做到我答应的东西,你当初也说你预料我总有一天会离开你。

my faith is just as little as an ant. and i admit. i guess i've just put too much effort in forgetting the past rather than looking at our future.




τΖεγεαηG ❤

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.